Nepřehlédněte
Výsledky 2. kola přijímacího řízení
Vzdělávací programy
63-41-N/07 Marketing pro střední stupeň řízení (3 roky, denní)
Absolventi najdou uplatnění zejména v oblasti plánování, organizování a řízení marketingových projektů, propagace a reklamy, zpracování a využívání ekonomických informací pro organizování prodeje, distribuce a ocenění výrobků.
Všeobecná složka vzdělání je tvořena matematikou, dvěma cizími jazyky, ekonomií, statistikou, informační technologií a psychologií.
Odbornými předměty jsou ekonomika a řízení, právo, sociální komunikace, finanční matematika, účetnictví.
Specifickou složku vzdělání tvoří předměty finanční řízení, marketingový výzkum, logistika, finanční analýza, marketing, mezinárodní marketing, marketing služeb a marketingová komunikace.
63-43-N/06 Účetnictví a finanční řízení (3 roky, denní)
Absolventi jsou připravováni pro odborné činnosti v oblasti účetnictví, finančního řízení a kontroly. Najdou uplatnění v oblasti bankovnictví, peněžnictví a pojišťovnictví, ale i u jiných výrobních, obchodních a servisních organizací. Získají znalosti pro konzultační činnost v této oblasti i základy pro auditorskou činnost.
Všeobecná složka vzdělání je tvořena matematikou, dvěma cizími jazyky, ekonomií, statistikou, informační technologií a psychologií.
Odbornými předměty jsou ekonomika a řízení, právo, sociální komunikace, finanční matematika a účetnictví.
Specifickou složku vzdělání tvoří předměty finanční řízení, marketing, finanční trh a daně.